כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

ריהוט משרדי - נהנים מהתהליך מאושרים מהתוצאה

הזמנת ריהוט למשרד - קצת עלינו

וותק רב שנים

אורן ריהוט משרדי, הינה אחת מהחברות הוותיקות בתחומה, פעילותה מתפרשת על פני למעלה מ 40 שנה. בזכות הניסיון והמוניטין הרב שצברה, הפכה החברה לאחת היבואניות והיצרניות המובילות בתחום הריהוט המשרדי מעוצב ואיכותי.

ייצור והתאמה אישית למשרדים גדולים וקטנים

בחברתנו תמצאו מגוון רחב של פריטים לעיצוב המשרד, החל ממערכות מנהלים יוקרתיות וכלה בעמדות עבודה סטנדרטיות. כמו כן, תמצאו אצלנו מבחר גדול מאוד של כורסאות מנהלים, כיסאות מזכירה, כיסאות המתנה ואורח וכל זאת בעיצוב חדשני, מבנה ארגונומי המעניק התאמה מלאה, נוחות ישיבה ותמיכת גב נכונה. חברתנו ערוכה לתת מענה וייצור מהיר, אמין ואיכותי של סדרות גדולות וקטנות כאחד.

לתת לעובדים שלכם יותר

ישיבות ההנהלה שמתארכות והצורך לסיים משימות מורכבות שרובן, אם לא כולן, נעשות מול מחשב – הופך את הישיבה הממושכת במשרד לגורם פוטנציאלי של מיחושים ונזקים פיזיים שונים. כאשר הגוף איננו מקבל את התמיכה הרצויה לו, העובד עלול להתחיל להרגיש אי נוחות, שעם הזמן יכולה להתפתח לבעיות פיזיולוגיות שונות. 

הפריטים של אורן ריהוט משרדי הם ארגונומיים, משמע מעניקים את התמיכה המלאה, הנדרשת לצורך מניעה של בעיות מסוג זה בעת העבודה. הרעיון הוא להעניק לכל עובד את התנאים הפיזיים המיטביים, בכדי שיוכל למלא את תפקידו בצורה האופטימלית.

ריהוט ארגונומי מהותו להתאים את הסביבה שבה אדם עובד, אל צרכיו הפיזיים, מתוך ראיית הנוחות וההתאמה לאופן העבודה – למשל, ישיבה על כיסא מרבית היום – כראשונה במעלה. ההתמקדות היא ביציבה נכונה של הגוף ובהפחתת העומס על חוט השדרה. כאשר מנח הגוף הוא "נכון" בעת הישיבה, נמנעים כאבים ומתאפשרת זרימה תקינה של הדם, המאפשרת לעובד ליהנות מישיבה נוחה – גם כאשר מדובר בשעות עבודה ארוכות.

איכות חומרים

המפתח להנאה משימוש ארוך שנים בריהוט משרדי שמחזיק מעמד כשהוא במיטבו, היא רכישה מחברה איכותית המקפידה על תהליכי ייצור דקדקניים, העושים שימוש בחומרי גלם משובחים ועמידים. גם כאשר מדובר בצורך לתת פתרונות מהירים לסדרות קטנות של פריטי ריהוט, חברתנו אינה מתפשרת על סטנדרטיים ארגונומיים גבוהים ועל השימוש הבלעדי בחומרים כמו עץ, מתכת ואחרים – מתוך רצון להציע ללקוח את המוצר הסופי האיכותי ביותר.

אנו שמים בראש סדר העדיפויות את עניין הנוחות של משתמשי הקצה, משמע של העובדים עצמם: זוהי הסיבה לכך שכל כך הרבה חברות ציבוריות ופרטיות, בחרו לתת בנו את האמון ולאפשר לרהיטים המיוצרים על ידנו להיות חלק מסביבת העבודה שלהם.

עיצובים קלאסיים ומודרניים בהתאמה אישית

ארגונים שונים בוחרים להציע לעובדיהם סביבות עבודה שונות, בהתאם לחזון של מנהלי החברה ולתנאים הפיזיים במקום העבודה עצמו. אנחנו באורן ריהוט משרדי מבצעים חשיבה משותפת עם בעלי התפקידים הבכירים בחברות שעמן אנחנו עובדים, על מנת לסייע בעיצוב נכון ומתאים לכל חלל במבנה שבו מתקיימת הפעילות העסקית, לצורך השגת הוויזואליות המתאימה.

סגנון העיצוב של פריטי הריהוט יכול לנוע בין קלאסיקה יוקרתיות לבין חדשנות ויצירתיות, כאשר בסוף תהליך העיצוב – מתקבלת סביבת עבודה המתאימה לארגון ומאפשרת לכל אחד ואחד מהעובדים ליהנות ממקסימום של נוחות בכל שעות השהייה במשרד.

ריהוט משרדי בהתאמה אישית

עומדים לפני כניסה למשרד חדש או רוצים לשדרג את הקיים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת רגע לפני על בחירת ריהוט משרדי מעוצב שלא רק ישדרג את המראה אלא גם את פעילותכם ופעילותם של העובדים שלכם בעסק. 

ריהוט משרדי מעוצב, מה חשוב לדעת לפני ביצוע הזמנה של ריהוט משרדי 

רכישה של ריהוט משרדי לסביבת המשרד שלכם זו פעולה שלבטח לא תבצעו לעיתים קרובות ודווקא בשל כך זה יצריך מכם מחשבה ראשונית כך שגם העיצוב וגם הצרכים יתאימו יחד וכל פריט יאפשר את האווירה העיצובית אליה שאפתם מראש. 

כמו כן, במסגרת זו חשוב להגיע למשימה עם כמה שיותר מידע המתחיל אופי הארגון, הצרכים שלו, גודל נקודות העבודה ועוד. 

ריהוט משרדי חדש או יד 2? 

כמו לא מעט מוצרים בעלי בלאי המצריכים בסופו של דבר החלפה כך גם ריהוט משרדי שעליו מושתתת הצלחת הארגון. לכן, כדי שלא לפגום בפרודוקטיביות ובאווירה הכללית במשרד, שינוי והחלפת הציוד מדי פעם הוא תהליך בלתי נמנע שיכול בהחלט להשתלם לעסק ולהצלחתו בהווה ובעתיד. 

לכן, אם הציעו לכם כסא מנהלים מעור יד 2, אולי כדאי שתחשבו שנית, כסא מנהלים מעור הולך ומתבלה? אם הוא רעוע ובחלקו שבור, זה הרבה מעבר לנראות שאינה מכבדת, זה בעיקר חוסר נוחות שעלולה לפגוע ביכולות העובד ובסופו של דבר הצלחה ועמידה במשימות דבר שתהיו חייבים למנוע מראש. 

איזה ריהוט משרדי חשוב לקנות לפני תחילת עבודה במשרד? 

כדי להיכנס למשרד החדש שלכם "ברגל ימין" ולהצליח יהיה עליכם לבחור ריהוט משרדי שהוא מעבר לעיצוב מושלם ולפני הכל נותן מענה לצרכי העבודה שלכם, מתאים לגודל החללים במשרד ובו זמנית שווה ערך לתקציב שתציבו לעצמכם מראש. 

כדי ליהנות מהיתרונות של הריהוט המשרדי, בצעו סקר שווקים ראשוני לרבות אפשרויות התקנה והתאמה. בין היתר, יש לבחון גם את עניין האיכות וחומר הגלם של הכיסאות, השולחנות והארונות שיהוו בסופו של דבר עיצוב ונוחות מושלמת לחדרי העבודה וחדרי המנהלים שלכם. 

ריהוט משרדי בתל אביב – היעד הבא להצלחה 

גרים באזור המרכז ורוצים להחליף את הציוד הישן באחד נוח, בטיחותי ואיכותי מבחינת העיצוב? לאחר שביצעתם את סקר השווקים המתאים, וודאו כי חלק מהריהוט הנבחר יגיע אליכם לצד התקנה ואחריות מלאה על כל חלק ברכישה. 

כמו כן, אם כבר מצאתם שולחן או כיסא מנהלים שעונה לצרכיכם האישיים או לצרכי העובדים שלכם, השתדלו לבצע את כל הרכישה במקום אחד! 

כך תבטיחו לעצמכם מחיר הוגן, איכות ללא פשרות והכי חשוב חומרי גלם אשר יוכיחו את עצמם ובזכות חוזקתם תוכלו ליהנות מפעילות שוטפת, תקינה ובעיקר בריאה גם לאחר שעות העבודה. 

למידע נוסף
ייעוץ בוואטסאפ
0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop