כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

4 פרמטרים לבחירת שולחן ישיבות

07 יוני 2021

כשמדברים על חברות גדולות, משרד עורך דין מהודר ואפילו תאגידים ומפעלים בעלי שם ומוניטין אי אפשר להתעלם מהצור של כסאות משרדיים או אפילו ריהוט משרדי יוקרתי ונוח. אז איך באמת בוחרים שולחן ישיבות שהוא חלק מכל משרד מהודר עם אמירה ללא פשרות? 

את השולחן סביבו מתכנסים כל האורחים והמנהלים כולם מכירים ומעבר לנוחיות שלו הוא בהחלט משדר משהו שיכול לסגור גם לכם את העסקה המיוחלת. לא מבינים במה מדובר? נמאס לכם מסתם כיסא או מערכת סטנדרטית לחדר הישיבות שלכם? במאמר הבא נביא בפניכם 4 פרמטרים לבחירת שולחן הישיבות המושלם. 

פרמטר מספר 1 בוחרים שולחן שיודע לנצל את החלל נכון 

הכלל הראשון בבחירת שולחן ישיבות זה לבחור שולחן שמתאים בגודלו לחלל החדר, לא קטן מדי ולא גדול מדי. כאמור, השולחן יתאים את עצמו לגודל החדר כך שלא תיווצר תחושה של צפיפות ובו זמנית גם לא תיווצר תחושה של חלל חופשי מדי ולא מנוצל. 

פרמטר מספר 2 לנצל את הטכנולוגיה ולהפוך כל שולחן נגיש ליושבים סביבו 

הפרמטר השני שיעזור לכם לבחור שולחן ישיבות יהיה קשור לפרקטיקה וליכולות הטכנולוגיות. כאמור, כיום אפשר להשיג שולחן מדהים שאפשר להתקין בכל מקום ויכול לתאם ולארגן לכם את הדברים בלחיצת כפתור אחת. היום לא עוד שולחן נגרר ובטח שלא כיסאות שאינם תואמים והתוצאה? אפקטיביות גם מהפגישה וגם מעצמכם. 

פרמטר מספר 3 חיבור השולחן לכל חיבור חשמלי בקלות רבה 

העצה השלישית שיש לנו להציע לכם זה לבחור שולחן פרופורציונאלי, מורדני ובו זמנית אחד כזה שמאפשר חיבור קל למחשב, מקרן או כל גוף אחר באמצעות חיבור ישירות לUSB כאמור פונקציה שאפשר לחפש כאשר בוחרים שולחן מנהלים לישיבות שתתרחשנה בעתיד. 

פרמטר מספר 4 החיבור של הפרקטיות והעיצוב 

פרמטר נוסף הוא בחירת שולחן ישיבות שמתחבר עם כל שאר נראות המשרד והחלל הפתוח. לצורך העניין אם בדיוק מול חדר הישיבות קיים דלפק קבלה שהרי חשוב לקחת אותו בחשבון בטרם בוחרים את מערכת הישיבה הבאה שלכם. 

לצד כל הפרמטרים החשובים שמנינו כאן תמיד יעלה עניין העיצוב ולקיחה בחשבון של שאר השולחנות, שאר הארונות לרבות חדר ההמתנה, הכול במטרה להשיג סביבת עבודה מתקדמת עם הרושם הטוב ביותר. 

ועכשיו כשאתם כבר יודעים מה עליכם לעשות, כל מה שנותר זה לבחור את חומר הגלם המתאים, התאמה לכיסאות הנוחים והפחות מגושמים הכול כדי להשיג את הנראות והנוחות המקסימלית ביותר. 

צריכים עזרה? מחפשים להחליף את שולחן המשרדים או שולחן הישיבות שלכם במשהו שייתן את המילה האחרונה? הנה ההזדמנות שלכם להיפרד מהשולחן הקודם ולתת לעסק שלכם את כל הסיבות להצליח, הפעם עם ציוד חדשני שמותאם לצרכים שלכם ושל הלקוחות שלכם!

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop