כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

משרד כמו שצריך: כך תעשו רושם על הלקוחות שלכם

13 פברואר 2018

זה הרי ידוע שהמשרד הוא כרטיס הביקור הראשוני של העסק או החברה. על כן, עליכם להשקיע בעיצוב שלו. אז כיצד נעשה תהליך תכנון של משרד? איזה שיקולים יש לקחת בחשבון? נשמח לשתף אתכם בטיפים ועצות.

שלב ראשון – תכנון

עליכם להכין רשימה של כל בעלי התפקידים שיש בעסק או בחברה. לאחר מכן, יש להתחשב בשיקולים הקשורים למעמד, לפרטיות, לקבלת לקוחות ועוד. הדברים הללו יתבטאו בכך שיש כאלה שיקבלו משרד פרטי לעומת אחרים שיעבדו באופן ספייס, יש כאלה שנדרשים לקבל לקוחות ועל כן יש לדאוג לעצב את החלל שלהם בצורה שניתן יהיה גם לארח את הלקוחות ואילו יש עובדים שנדרשים לשקט על מנת לבצע את העבודה שלהם ואחרים שנדרשים לפרטיות ועל כן יש לשקול להתקין דלת בחלל שלהם ולהפוך אותו לפרטי יותר.

כמו כן, יש גם לדאוג לקיים את הפונקציות הנדרשות לתפקוד של המשרד. לדוגמה, יש לדאוג לאזור קבלה, שולחן ישיבות, לחדר שרתים, ארכיון וכו'. באמצעות התכנון הנכון והמקדים, יהיה אפשר לדעת מהו השטח שיוקצב לאזור הכניסה והקבלה וכמו כן מה יהיה השטח הנדרש לחדר הישיבות במידה ונצטרך להכיל בו כמות מסוימת של אנשים וכו'. יש גם להתחשב באזור אכילה משותפת וכמו כן במיקום של מטבחון. לאחר האפיון הראשוני, אפשר לבנות תכנון מדויק של המשרד הנדרש.

שלב שני – קונספט

עליכם בשלב הזה לקחת את הפונקציות של המשרד ולחבר אותן עם העיצוב. נניח, אם מעצבים משרד היי טק, אז עדיף שיהיה בו חלל שהינו בסגנון אופן ספייס וגם יהיה שימוש בריהוט צבעוני וקליל. אם מדובר על משרד עורכי דין, אז חשוב מאוד שתהיה בו חלוקה למשרדים פרטיים וכמו כן שהריהוט יהיה מאסיבי יותר בסגנון עץ וכמו כן יהיה שימוש גם בחיפויי עץ. כל זאת על מנת לצור מראה יוקרתי ומרשים יותר.

שלב שלישי – חלוקת החלל על פי התכנון

תסכימו איתנו שמשרד ללא חלון, הוא משרד שלא נעים לעבוד בו. אם יש חלל או חללים כזה במשרד, נוכל להשתמש בהם יותר לאחסון או כחדר שרתים מאשר כמשרדים או חללים פתוחים בהם ישבו העובדים. רצוי למקם את חללי העבודה המשותפים, כך שימלאו את האזורים הפנימיים וגם שתהיה גישה לחלונות. אם מדובר על מנהלים ומנכ"לים, עלינו להקצות עבורם משרדים פינתיים. אם קיים אזור שהינו אופן ספייס, נוכל לבחור אם להתקין מחיצות אקוסטיות בין עמדות העבודה או שנוכל  למקם את העובדים, כך שישבו פנים מול פנים במרכז החדר.

שלב רביעי – עיצוב

ככל שתהיה סביבת עבודה נעימה יותר, כך תעלה התפוקה של העובד. אם יש תקציב מוגבל, מומלץ להיעזר במעצב פנים. הוא ידע להתאים את התכנון לתקציב והוא גם ידע להוציא מהתקציב את המקסימום.

שלב חמישי – ניגשים לעניינים

עמדות עבודה – ניתן לצור עמדות עבודה על ידי שילוב של רגליים פשוטות ומשטח מתוחכם. כיום, תוכלו לבחור פורמייקה עם טקסטורות שונות שרק יוסיפו למראה.

קירות – תוכלו לצבוע את הקירות או להדביק טפטים ומדבקות קיר. מעבר לכך, תוכלו גם להשתמש בחיפויי עץ, בטון או פרקטים.

צמחיה – היא משדרגת כל חלל. תוכלו להשקיע בעציצים פשוטים, הדרושים תחזוקה מינימאלית. הם מוסיפים יופי לחלל.

ריהוט משרדי – בהתאם לקונספט העיצובי של המשרד, תוכלו לבחור את הריהוט המתאים. לא חייב להשקיע המון כסף על ריהוט.

ניתן למצוא מגוון פריטים

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop