כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

שולחן מנהלים מודרני – כך תבחרו נכון

29 מאי 2023

אחד הרהיטים המשמעותיים והחשובים ביותר בכל משרד הנהלה הוא השולחן. שולחן מנהלים הינו פריט נחוץ אשר הופך את העבודה לנוחה ומסודרת יותר ומשפיע מאוד על המראה של המשרד ועל הנוחות של המנהל בעת ביצוע העבודה.

לכן, אם אתם מחפשים שולחן מנהלים מודרני חדש, ורוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים באופציה הטובה ביותר ובשולחן אשר יוכל לשמש אתכם למשך לא מעט זמן באופן הטוב ביותר, קראו את המאמר הבא ותדעו כיצד לבצע בחירה חכמה ונכונה.

תוכן העניינים

מהן התכונות החשובות בשולחן מנהלים מודרני ומהם ההבדלים בין הדגמים?

שולחן מנהלים איכותי צריך להיות קודם כל כזה שיכול להתאים למגוון רחב של צרכים. כאשר מבצעים השוואה בין שולחנות מנהלים שונים ובודקים את דגמי השולחנות הקיימים יש להתייחס לא רק לעיצוב, שגם הוא חשוב מאוד, אלא גם ליכולת ההתאמה האישית של השולחן, הגודל שלו, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר, המשקל שלו ועוד תכונות רבות שיכולות להשפיע על העבודה איתו.

למשל, המשקל של השולחן יכול לאפשר להזיז אותו בחלל החדר במידה ונדרשים שינויים עיצוביים, אם מדובר בשולחן כבד מאוד זה יהיה קשה במיוחד. הגודל שלו יכול להשפיע על היכולת להציב בו גם מחשב וגם לעבוד עליו, או להרגיש צפיפות המשפיעה על נוחות העבודה, ולכן חשוב לבחון את כל הנתונים הללו בהתייחס לצרכים הספציפיים של המנהל.

אילו חומרים משמשים לבניית שולחן מנהלים מודרני ומהם היתרונות והחסרונות של כל אחד?

שולחנות מנהלים מודרני יכולים להיות מיוצרים ממגוון רחב של חומרים, כאשר העיקריים מבין חומרי הגלם הללו הם:

  • עץ – גם בעבר וגם היום, העץ הוא חומר הגלם העיקרי בייצור שולחנות מנהלים, כאשר המראה המודרני מתקבל משימוש בעץ קל יותר, בצבעים קרים, ובצורות מודרניות לעומת שולחנות העץ הכבדים והעתיקים המוכרים ממשרדי הנהלה ישנים. אין ספק כי היתרון הגדול של העץ הוא העובדה שמדובר בחומר חזק שממנו ניתן לייצר שולחנות שמתאימים לשימוש במשך שנים רבות מאוד, אך יחד עם זאת ברוב המקרים שולחנות העץ הם כבדים ומסיביים ולא מתאימים לכל משרד.
  • זכוכית – שולחן מנהלים זכוכית מודרני הוא שולחן אשר לרוב מיוצר משלדת מתכת ועליה פלטת זכוכית. הזכוכית יוצרת מראה מודרני ויוקרתי מאוד ולכן ניתן לראות שולחנות כאלו היום במשרדי הייטק ובחברות יוקרה, ובנוסף, מדובר בחומר קל לניקוי ואלו יתרונות חשובים במיוחד. יחד עם זאת, מדובר בשולחנות עדינים יחסית ולכן נדרש שימוש מתאים ועדין בהם והם לא מתאימים לשימוש מסיבי שיכול לגרום לשריטות על השולחן או שברים.

מהם עיצובי השולחן המנהלים המודרני הפופולריים כיום ואיך לבחור בין האפשרויות השונות?

אם מדברים על שולחנות מנהלים מודרניים אין ספק כי הזכוכית הוא חומר הגלם הבולט ביותר, אך גם תחת שולחנות זכוכית ניתן למצוא מגוון רחב של דגמים כאשר חלק מהשולחנות ישלבו עץ וזכוכית למראה מרשים יותר וכן לשילוב של מגירות ואחסון לצד השולחן, וחלק יכללו שלדת ברזל ופלטת זכוכית בלבד, ולכן חשוב לבצע התאמה לצרכים הספציפיים לפני הבחירה.

מהם המידות הנפוצות לשולחן מנהלים מודרני וכיצד להבטיח שהשולחן יתאים למרחב העבודה שלכם?

תוכלו למצוא שולחנות במגוון רחב של מידות ולכן לפני הרכישה יש למדוד את המשרד עצמו ואת המקום בו תרצו להציב את עמדת העבודה כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם בוחרים בשולחן שיתאים לצרכי העבודה אך גם לא יהיה גדול מידי ויתפוס מקום רב בחדר.

איך לבחור בשולחן מנהלים מודרני שיתאים לסגנון העיצוב הכללי של המשרד?

אם אין לכם ידע או עין עיצובית, התייעצו עם מומחים בתחום. מדובר ברהיט משמעותי שתופס את העין וחשוב שהוא ישתלב עם המראה של המשרד ולא יראה כנטע זר.

איך לוודא שהשולחן המנהלים המודרני שבחרתם יהיה ארוך טווח ועמיד?

פשוט מאוד – איכות. עץ או זכוכית, וודאו כי השולחן מיוצר מחומרי גלם איכותיים ובשיטות מתקדמות המבטיחות איכות גבוהה ואל תתפשרו על האיכות בשביל מחיר זול.

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop