כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

כך תרהטו נכון את המשרד שלכם ב- 4 שלבים

20 אוקטובר 2022

עיצוב וריהוט של המשרד אלה משימות לא פשוטות שחשוב מאד שיבוצעו בליווי צמוד של אנשי מקצוע.

מי שמנהל את המשרד – עם כל הרצון הטוב שלו להפוך את המשרד לחלל שנוח ונעים לשהות ולעבוד בו לא תמיד יידע איך לעשות את זה ועל בסיס אילו עקרונות עיצוביים לפעול.

לשם כך הוא צריך להסתייע במי שמתמחה בעולם עיצוב הפנים של משרדים.

יש כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בעת התהליך של עיצוב וריהוט המשרד וכאשר מקדישים להם את תשומת הלב הנדרשת אין ספק שהתהליך יבוצע בהצלחה מרובה והתחושה בתוך המשרד תהיה טובה ונעימה.

אז איך התהליך הזה מבוצע בארבעה שלבים חשובים?

תוכן העניינים

שלב מספר 1 – אפיון והבנת הצרכים

כמו כל תהליך גם כאן חשוב מאד קודם כל להבין איך רוצים שהמשרד ייראה, מה חשוב יותר או פחות וכמובן אילו הבדלים צריכים להיות בין אזורים או חללים שונים.

כאן המקום למפות את המשרד כולו מבחינת השטח שלו, המרחבים שיש בו, החלוקה ביניהם ומה הציפייה מבחינת העיצוב והריהוט עבור כל מרחב או אזור בנפרד.

בשלב זה גם צריך להגדיר את התקציב אשר עומד לטובת הפרויקט כאשר המיפוי הושלם ויש תקציב ידוע – אפשר להתקדם לשלב הבא.

שלב מספר 2 – שיתוף העובדים ובחינת הצרכים

לא תמיד מנהל המשרד יודע בדיוק מה העובדים צריכים או איך יהיה להם נוח יותר להתנהל.

למרות שהאפיון כבר בוצע – חשוב לחשוף את כלל העובדים לתהליך העיצוב והריהוט שעומד לצאת לפועל ולוודא איתם שמה שהוחלט עליו בשלב האפיון אכן מתאים לצרכים שלהם ויכול לשרת אותם מדי יום כאשר יגיעו לעבודה.

את השלב הזה אפשר גם לבצע עם חלק מהעובדים ולא עם כולם תוך כדי שבוחנים האם המדגם מספיק מייצג כדי להמשיך הלאה עם תוכנית הריהוט.

שלב מספר 3 – בוחרים רהיטים ומבצעים הזמנות

אחרי שיודעים מה צריך ורואים בדמיון את איך שהמשרד אמור להיראות בסיום התהליך – אפשר לפתוח קטלוגים או לגשת לאולמות תצוגה ולבחור את הרהיטים הנדרשים.

כסאות, שולחנות, עמדות עבודה שמתאימות לחלל עבודה פתוח משותף, ריהוט שמאפיין את חדרי המנהלים ואת חדר הישיבות, דלפק לעמדת הקבלה ועוד.

חשוב לשים לב לכל פרט קטן וללא ספק כל רהיט שייבחר יתרום את התרומה שלו למראה הכולל החדש של המשרד.

שלב מספר 4 – מתחילים לעבוד במשרד החדש

אחרי שכל רהיט וכל פריט נמצאים במקומם – אפשר להתרגל למראה המעוצב והחדש של המשרד.

אין ספק שלוקח כמה ימים להתרגל לשגרה החדשה אך ללא ספק מהר מאד זה יגיע ואפשר יהיה לחוש בנוח כאשר מגיעים ליום העבודה שיש בו רהיטים משרדיים שנבחרו בקפידה וניתנה תשומת לב רבה לכל הפרטים הקטנים.

אם אתם מחפשים משרד חדש, הכנסו לאתר https://amys.co.il/ ותקבלו שם את כל המידע שתצטרכו.

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop