כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

כיצד נתאים את הריצוף לריהוט המשרדי שלנו?

16 יוני 2022

המשרד הוא המקום בו אנחנו מבלים את רוב שעות היום שלנו, אם נרצה או לא נרצה. אנו נשאף שהעובדים שלנו והקולגות שלנו יעבו ברצינות וביעילות ויהיו פרודוקטיביים ככל הניתן. יש מספר דרכים להבטיח את יעילות העובדים, ואחת מהן היא לדאוג למשרד נעים, מרוהט ומעוצב בצורה הנעימה ביותר לעין.

 

ישנם סוגים שונים של עיצובים שיכולים להתאים למשרד: לא מעט משרדים, בעיקר משרדי הייטק מעוצבים בסגנון מודרני וחדשני. משרדים אחרים יעוצבו בצורה יותר כפרית שתעניק אווירה חמימה וביתית, ואחרים יעוצבו בצורה "תעשייתית" – טרנד חזק בעולם עיצוב הפנים בשנים האחרונות. הריהוט והריצוף יכולים להשפיע רבות על האווירה במשרד. אז איך נתאים בין השניים?

 

משחקי צבעים – ניגודיות היא שם המשחק

חשוב להתאים את צבע הריצוף לריהוט המשרדי, אך טיפ עיצובי חשוב יהיה דווקא לבחור לשניים צבעים מנוגדים. על ריצוף בהיר יחסית בחרו ברהיטים כהים ומסיבים יותר, ועל ריצוף כהה העדיפו דווקא רהיטים בהירים ועדינים.

 

כיום יש מגוון עצום של סוגי ריצוף שיכולים להתאים לסגנונות עיצוב שונים. פרקט למינציה של חברת ארודור למשל מגיע במגוון רחב של צבעים, כך שתוכלו לבחור מה הגוון המתאים לכם ולריהוט שתבחרו להציב במשרד. תוכלו לבחור בין גווני עץ שונים, גוונים של לבן ושמנת, גווני אפור ועוד.

 

קחו בחשבון את גודל המשרד או החלל

כאר בוחרים ריהוט או ריצוף או כאשר מנסים להתאים בין השניים – חשוב לקחת בחשבון את גודל המשרד המדובר. אם מדובר במשרד קטן יחסית, מומלץ לרצפו בריהוט יחסית עדין ובהיר וברהיטים עדינים ולא מאסיביים מדי.

 

בחירה בריצוף צבעוני או בוהק מדי או ברהיטים עם נוכחות גבוהה בחלל קטן עלולה להעניק לבאי המשרד אווירת "בלאגן". שילובי צבעים חריפים בשילוב עם מרחב מצומצם אינם נעימים ואינם מומלצים מבחינה עיצובית. 

 

אם ברצונכם לרהט משרד יחסית קטן תוכלו לבחור פרקט למינציה של חברת ארודור בגווני לבן, שמנת או אפור בהיר. כמעט כל רהיט ישתלב עם צבעים קלאסיים כאלה בהצלחה, ויעניק תחושה נעימה ומסודרת לעין.

 

באשר לפונקציונליות הריצוף והריהוט, חשוב לחשוב למה המשרד צריך לשמש. אם מדובר במשרד של אדם העובד עם ילדים למשל, מומלץ להימנע מסוגי ריצוף או רהיטים יקרים מדי שקשה לנקות או לתקן בעת הצורך. במקרה כזה פרקט למינציה של חברת ארודור יהיה פתרון מצוין – חלק מדגמי הפרקטים מותאמים במיוחד לחדרי ילדים, כך שהם יענו על הצורך הזה באופן מדויק.

 

 לסיכום, כאשר אתם מתכוונים לרהט משרד, התאימו בין הצבעוניות של הרצפה לרהיטים וכן קחו בחשבון את גודל המשרד והמטרה לשמה הוא ישמש. מעקב אחר הטיפים הללו יעזור לכם להפוך את המשרד למקום מזמין ויעיל, ולעובדים שלכם להיות הגרסה הכי טובה של עצמם.

 

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop