כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

עיצוב פנים למשרד

20 דצמבר 2022

עד לפני כמה וכמה שנים לא הייתה מודעות גבוהה לאופן שבו המשרד צריך להיראות.

המשרד היה מקום עבודה בלבד ולא היה קשר ישיר בין תחושות אישיות של העובדים לבין המראה של המשרד.

כיום המצב לא רק שונה אלא ממש הפוך.

מי שמנהל חברה או ארגון רוצה שהעובדים יגיעו לעבודה בשמחה ויבצעו את התפקיד שלהם מתוך תחושת שליחות ושייכות ולשם כך גם המשרד צריך להיות מקום נעים לשהייה.

יתרה מכך – הם לא יעשו את זה לבד אלא ישכרו את השירותים של מעצב פנים מומלץ שמתמחה בעיצוב משרדים ויידע להביא לידי ביטוי ויזואלי את השקפת העולם העסקית והשיווקית של מי שמנהל את המשרד, יידע לגרום לכך שעובדים, לקוחות ומבקרים כאחד ירגישו שהם מגיעים למקום טוב ובאופן כללי יידע איך האווירה במשרד תהיה חיובית ונעימה רק בזכות העיצוב.

מה לוקחים בחשבון כאשר מעצבים משרד?

כאשר מדברים באופן כללי על התחום של עיצוב פנים מתכוונים למראה של החלל כולו והמראה צריך להיות תואם למה שעושים בתוך המשרד וכמובן לשדר תחושות חיוביות ונעימות, להיות נעים לעין אך גם לשדר רצינות ומקצועיות.

הרושם הראשוני של כל באי המשרד יתקבל כבר בשלב של המבטים לעבר הקירות, אופן החלוקה של עמדות העבודה והמראה הכללי.

כאשר כל האלמנטים של העיצוב ישתלבו בהרמוניה אלה עם אלה – אין ספק שהתחושה במשרד תהיה טובה ונינוחה.

מעצב פנים מומלץ יידע להתאים את המראה הזה לכל משרד באופן אישי, שכן אין שני משרדים שהאני מאמין של מי שמנהל אותם יהיה זהה לחלוטין.

העיצוב של המשרד חייב להיות אישי וכזה שנבחר במיוחד עבור המנהל, העובדים ותחום העיסוק. העיצוב הייחודי יסייע לקבוע את הייחודיות והבידול העסקי של המשרד. בין היתר, ניתן להגיע למטרה המיוחלת באמצעות פריטים קטנים שמוסיפים טעם, כגון תמונות ממוסגרות ואלמנטים נוספים.

איך קובעים את עיצוב הפנים של המשרד?

יש הרבה עקרונות עיצוב שנלקחים בחשבון כאשר מתחילים תהליך של עיצוב פנים במשרד.

החלוקה הפנימית של החדרים או של עמדות העבודה, בחירת ריהוט המשרדי כך שברור היכן יושב מנהל בכיר והיכן ממוקמת עמדת העבודה של עובד זוטר, יש לבחור בתבונה כל חפץ או רהיט לחדר הישיבות ואפילו בעמדת הקבלה חשוב להשקיע לא מעט מחשבה ותשומת לב. 

מעצב פנים שבוחרים על פי רמת הניסיון שלו בעיצוב פנים של משרדים יוכל לתת הרבה מאד עצות והמלצות שעם הזמן יוכיחו את עצמן כנכונות ומתאימות ועליו לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם בעל המשרד.

בדרך זו מובטח שהמשרד ייראה נהדר – גם הרמוניה ושילוב מושלם בין כל מה שיש בתוכו, גם אווירה טובה ונינוחה וגם רושם של חברה רצינית ומקצועית שמתייחסים בה בכובד ראש לכל הפרטים הקטנים ללא יוצא מן הכלל.

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop