כסאות משרדיים

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

מערכות ריהוט

מגוון מערכות ישיבה מכל הסוגים מלבישות את החלל ומזמינות לשבת, להסב, לשהות, להזדקף, לשקוע, להתמתח, להתרווח…

אצלנו תמצאו את כל פתרונות הישיבה, לכל חלל וצורך.

image

שירותי חידוש ספות או תיקון ספה למשרדים

09 יוני 2022

שנת 2020 הביאה איתה נגיף מעניין והחל עידן חדש של מודעות לחשיבות הניקיון ולכל החיידקים שאנחנו נחשפים אליהם מדי יום כמעט בכל פעולה שאנחנו מבצעים. אחרי הסגר הארוך והשהייה המרובה בבית, הנפגעת העיקרית היא – איך לא? הספה!

בין המרתונים של נטפליקס הארוחות המשפחתיות, שיחות ופגישות בזום הפכו את הספה למרכז הבית והמקום המושלם לאוסף פירורים, כתמי יין, ושאריות אוכל יש לכם גם חיית מחמד בבית אז החגיגה גדולה ומכופלת.

למה חשוב לנקות את הספה של המשרד?

לא רק בתקופת הקורונה הספה היא מרכז החיים בבית, כל בני הבית עוברים דרכה במהלך היום והיא צוברת לכלוך יותר מכל מקום אחר במשרד. על מנת לשמור על בריאות כל עובדי המשרד רצוי לבצע ניקוי יסודי באופן תדיר של לפחות פעם בחצי שנה, ניקוי יסודי גם ישמור על הספה ימנע את הבלאי שלה ויאריך ימיה.

איך לשמור על הספה בשגרה?

כמו שציינתי הספה היא מרכז החיים במשרד ובמיוחד בבית, בין אם לקוחות באים אליכם לפגישה בזמן המתנה הם מחכים על הספה (: רושם ראשוני של ספות לא משאיר מקום לטעויות, ולכן מעבר לניקוי היסודי מומלץ לבצע מספר פעולות אחת לשבוע במשרד או בבית, שאיבת הלכלוך תמנע הצטברויות של פירורים ושאריות שנופלות על הספה, כמו כן, במידה ויש בעל חיים בבית חשוב לשאוב בתדירות גבוהה יותר כי לפרווה תכונה מעצבנת שהיא נדבקת ולבד ומצטברת.

במידה והכריות נשלפות מומלץ לאוורר אותן כדי להימנע מריחות קשים, ניקוי ספות מעור מומלץ בנוסף לשאיבה גם לבצע ניגוב יסודי באמצעות מטלית לחה. מומלץ לנקות כתם באמצעות חומר חיטוי כמה שיותר מהר מרגע היווצרותו.

איזה ספות אנחנו מנקים?

אנחנו במאסטר קלין מתמחים בניקוי ספות מכל הסוגים החל מניקוי ספות מעור, ספות מבד או מכותנה, ספות מקטיפה, ריפודים, מזרנים ועוד. אנחנו נדאג שהספה תחזור להיות כמו ביום הראשון שקניתם אותה.

הספה היא רהיט יקר ומאוד בולט בבית ולכן מצבה משפיע על נראות כל פנים הבית, אנחנו נדאג לטפל בכל סוגי הכתמים בטיפול ייחודי ומתאים מכתמים של בעלי חיים, כתמי דיו, כתמי זיעה, יין ושתן.

למה אצלנו?

הניסיון הרב שצברנו הביא אותנו לפיתוח שיטה ייחודית אשר מסוגלת להתמודד עם כל כתם, קשה ככל שיהיה עד להגעת תוצאות מרהיבות ולפעמים גם שוכחים איך הספה אמורה באמת להיראות!

שיטת הניקוי הייחודית שלנו כוללת מספר שלבים על מנת להגיע לכל שכבות הספה, באמצעות הזרקת חומרי חיטוי עד לעומק של 10 ס"מ לצורך קטילת חיידקים, נטרול ריחות ורענון מלא של הספוגים להחזרת הנוחות כמו ביום הראשון.

אנחנו מגיעים עד לבית הלקוח ומתחייבים ל 100 אחוזים, לא ניקינו- לא תשלמו! וניתנת לכם האפשרות להדגמה חינם בביתכם, החומרים בהם אנחנו משתמשים הם אורגניים ידידותיים לסביבה ולחיות המחמד מחירון ניקוי ספות מהמשתלמים ביותר בארץ, והניקוי מתבצע על ידי צוות מקצוענים ומיומנים שידעו לתת מענה ופתרון איכותי לכל בעיה שעלולה לצוץ.

דעו!

קורה לעתים קרובות, חוק מרפי איך לא?! שלאחר הניקוי נשפך נוזל על הספה שמאבד את אפקט הניקוי וכדי להבטיח את הנאת לקוחותינו מהניקוי לאורך זמן אנחנו מתחייבים לחזור תוך 3 שבועות ממועד הניקוי עם 50 אחוז הנחה על מחירון ניקוי ספות שלנו.

לניקוי ספה אנו ממליצים על חברת מאסטר קלין לניקוי ספות עד הבית, החברה בניהול ינון יזדי הבעלים והמייסד שיטת מאסטר קלין, שהביא איתו ידע רב מהארה"ב לניקוי ספות.

ייעוץ בוואטסאפ

תפריט נגישות

0
    המוצר התווסף לסל
    אין מוצרים בסל הקניות.Return to Shop